Rozszerzone zmiany pracy i ryzyko wypadków pojazdów silnikowych wśród stażystów ad

Wykorzystana reklama została zawarta w Dodatku Dodatkowym (dostępnym wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie www.nejm.org). Następnie udzielono odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące godzin pracy, przesunięć o przedłużonym czasie trwania (. 24 godzin), wypadków drogowych w ruchu samochodowym, incydentów z niemal wypadkami (omijanie pojazdów mechanicznych, w których szkoda materialna lub uszkodzenie ciała było wąsko omijane), oraz incydenty mimowolne spanie zbierano co miesiąc do maja 2003 r., kiedy zbierano również odpowiedzi dotyczące pierwszego ogólnego roku studiów podyplomowych. Chociaż niniejszy raport dotyczy tylko danych dotyczących przedłużonych zmian, wypadków w ruchu samochodowym i incydentów z wypadkami, pytania dotyczące tych zmiennych dotyczących narażenia i wyniku podzielono na 60 innych pytań w miesięcznych ankietach. Komitet ds. Badań Ludzkich w Brigham oraz Szpital dla Kobiet i Partnerów HealthCare zatwierdził wszystkie procedury badania, a wszyscy uczestnicy udzielili pisemnej, świadomej zgody na piśmie. Walidacja godzin pracy
Losowa podgrupa uczestników (7 procent) wypełniła dzienne dzienniki pracy. Potwierdziliśmy te dzienniki w odrębnym badaniu, w którym zastosowano bezpośrednią obserwację do ciągłego monitorowania godzin pracy. Stwierdzono bardzo wysoką korelację między godzinami pracy (r = 0,98) a przesunięciami wydłużonego czasu trwania (r = 1,0), jak podali obserwatorzy i zapisali w dziennikach. 11 Ta podgrupa roboczo-dziennikowa odnotowała ich godziny pracy przez co najmniej 21 28 dni i ukończył odpowiednią miesięczną ankietę. Korelacja Pearsona dotycząca momentu produktu została wykorzystana do określenia związku między średnią dzienną liczbą godzin pracy a liczbą przesunięć roboczych o wydłużonym czasie trwania, które zostały zgłoszone w dzienniku i w miesięcznym badaniu.
Proces dokumentacji w przypadku awarii
Uczestnicy, którzy zgłosili wypadek samochodowy, zostali poproszeni o dostarczenie dokumentacji awarii. Raport policyjny, roszczenie ubezpieczeniowe, protokół naprawy, dokument medyczny, zdjęcie uszkodzonego pojazdu lub pisemny opis wypadku zostały przyjęte jako dokumentacja. W przypadku uczestników, którzy nie wypełnili ankiety na koniec roku, nie wykryto żadnych dodatkowych wypadków, ani poprzez przeszukanie indeksu Śmierci z Ubezpieczeń Społecznych, ani za pośrednictwem zapytań skierowanych do wyznaczonych internautów.
Analiza statystyczna
Wykorzystaliśmy dwie niezależne techniki do oceny narażenia i oceny ryzyka względnego. Najpierw przeanalizowano podgrupę wypadków i wypadków przy zdarzeniach, które miały miejsce w drodze do pracy, z wykorzystaniem projektu wewnątrz-osobowego skrzynkowego. Dla każdego uczestnika oceniliśmy liczbę i proporcje wypadków i wypadków przy zdarzeniach, które wystąpiły po dłuższej zmianie pracy, w porównaniu z przesunięciem, które nie zostało przedłużone. Test Mantela-Haenszela (z osobnym tematem jako oddzielną warstwą) został wykorzystany do obliczenia ilorazu prawdopodobieństwa wystąpienia wypadków i incydentów z wypadkami, które wystąpiły po rozszerzonym przesunięciu roboczym w porównaniu z nierozszerzonym przesunięciem 12. Po drugie, w celu uwzględnienia potencjalnego odchylenia w raportowaniu (ponieważ w każdym comiesięcznym badaniu zgłaszano zarówno wypadki, jak i liczbę wydłużonych zmian), ocenialiśmy również prospektywnie, czy średnia miesięczna liczba planowanych przedłużonych zmian (zebranych w badaniu podstawowym) była związana z późniejszym wystąpieniem wypadków zgłaszane w miesięcznych ankietach
[przypisy: velashape warszawa, gruczoł bartoliniego, nabłonki płaskie ]
[podobne: choroba mortona, choroba somatyczna, choroba wieńcowa objawy ]