Rozszerzone zmiany pracy i ryzyko wypadków pojazdów silnikowych wśród stażystów ad 7

Warto zauważyć, że ekstrapolacja z naszych danych sugeruje, że 10 procent tych zmian mogło przekroczyć 64 ciągłe godziny, co wskazuje na potencjalne wtargnięcie ostrej deprywacji snu do trzeciej kolejnej nocy na jednej zmianie roboczej. Nasze badanie ma wiele ograniczeń. Po pierwsze, mimo, że mieliśmy 80% odpowiedzi od stażystów, którzy zgłosili się na ochotnika, ci, którzy to zrobili, mogą nie być reprezentatywni. Rozkłady wieku i programu stałego pobytu naszych uczestników były jednak porównywalne z rozkładem w całym programie National Resident Matching. Warto zauważyć, że uczestnicy nie zostali zapoznani z hipotezami badawczymi, a pytania dotyczące naszych podstawowych zmiennych ekspozycji (przesunięcia w pracy o dłuższym czasie trwania) i wyniku (wypadki pojazdów mechanicznych) zostały odpowiednio zweryfikowane i udokumentowane oraz podzielone między wiele innych pytań. W związku z tym uważamy, że jest wysoce nieprawdopodobne, aby uczestnicy – nawet ci, którzy szczególnie interesują się godzinami pracy mieszkańców – mogli celowo wpłynąć na konkretne dane dotyczące wypadków i wypadków, o których tutaj informowaliśmy. Po drugie, analiza przypadków krzyżowania nie może uwzględniać udziału czynników wewnętrznych, które mogły być współzmiennymi ze statusem ekspozycji. Na przykład, stażyści prawdopodobnie mieli wyższy średni poziom kofeiny we krwi podczas podróży do pracy po długich zmianach w porównaniu z dojazdami po nieuzupełnionych zmianach – czynnik, który mógł mieć wpływ na nasze wyniki.20 Jednakże, nawet jeśli długotrwałe zmiany miałyby wywołać zachowanie, które narażone na ryzyko, to wywołane zachowanie nie wyeliminowałoby potencjalnego związku przyczynowego między narażeniem na dłuższe zmiany a wypadkami samochodowymi. Po trzecie, nasza prospektywna analiza mogła zostać zmylona przez niekontrolowane współzmienne, chociaż wyniki tej analizy były zgodne z wynikami naszej analizy przypadku-crossover, która była wolna od takich czynników zakłócających, ponieważ każdy z uczestników służył jako jego własna kontrola. Po czwarte, zbierając dane co miesiąc, próbowaliśmy zredukować, ale nie mogliśmy wyeliminować, efektu wywoływania uprzedzeń. Po piąte, błąd w raportowaniu mógłby wprowadzić w błąd wyniki naszej analizy przypadków krzyżowania się, jeśli uczestnicy preferencyjnie wypełnili comiesięczne ankiety po wypadku samochodowym. Jednak analiza prospektywna, która była stosunkowo wolna od tego typu błędów w zakresie sprawozdawczości, dała podobne wyniki. Co więcej, analiza przypadków grupowania podgrup uczestników, którzy ukończyli wszystkie ankiety, dała iloraz szans wynoszący 2,5 (przedział ufności 95 procent, 1,4 do 4,7) na wypadek awarii pojazdu mechanicznego po rozszerzonym przesunięciu (w porównaniu z nierozszerzonym przesunięciem ), która była podobna do całej badanej populacji (iloraz szans, 2,3; przedział ufności 95%, 1,6 do 3,3). Ogólnie rzecz biorąc, zbieżność naszych wyników katastrofy z użyciem dwóch niezależnych metod gromadzenia danych dotyczących ekspozycji silnie potwierdza naszą konkluzję, że zwiększone ryzyko wypadków i incydentów z bliskimi nieporozumieniami wiąże się z wydłużeniem pracy.
Zwiększona stopa rzeczywistych wypadków samochodowych i wypadków przy wypadkach podczas stażystów po długich zmianach pracy, które udokumentowaliśmy, ma implikacje prawne, ponieważ kierowcy w Stanach Zjednoczonych 21, 22 i Wielkiej Brytanii23 zostali już skazani za zabójstwo pojazdu za jazdę gdy jest osłabiona przez senność
[hasła pokrewne: hipogonadyzm, jak leczyć nabłonki płaskie w moczu, izotek opinie ]
[podobne: chora tarczyca objawy, choroba bechterewa, choroba behceta ]