Rozszerzone zmiany pracy i ryzyko wypadków pojazdów silnikowych wśród stażystów ad 5

Największą liczbę godzin bez snu jako odsetek miesięcznych raportów przedstawiono w panelu C. Panel D pokazuje liczbę ankiet, w których uczestnicy zgłaszali ponad 40 nieprzerwanych godzin bez snu. Mimo że większość stażystów pracowała na wydłużonych zmianach od 30 do 39 godzin, niektórzy zgłaszali, że pracują znacznie dłużej – prawdopodobnie w niektórych programach pracują weekend siłowy (.48 godzin pracy ciągłej), aby uzyskać jeden wolny weekend. Największa liczba nieprzerwanych godzin, które stażyści zgłosili, że są fizycznie w pracy, wynosiła średnio 27,6 . 10,5 godziny (rysunek 4A). Chociaż jedna czwarta stażystów zgłosiła, że ich najdłuższa zmiana nie przekroczyła 16 godzin, długość modalna najdłuższej zmiany pracującej dla pozostałych trzech czwartych staży wynosiła 33 do 36 godzin. Największa liczba godzin spędzonych przez stażystów utrzymywała się nieprzerwanie na poziomie 25,3 . 8,3 godziny, a podgrupa pozostała nieprzerwanie bezczynnie (rys. 4D), co wskazuje, że w niektórych programach pobytowych w dalszym ciągu miały miejsce wydłużone zmiany pracy o 48 do 84 godzin, przypuszczalnie w weekendy.
Wypadki samochodowe
Tabela 1. Tabela 1. Ryzyko wypadku samochodowego i incydentów bliskiej przepadni po dłuższych zmianach. Zgłoszono łącznie 320 wypadków samochodowych, w tym 133, które były konsekwencją (tj. Awarie prowadzące do leczenia w oddziale ratunkowym, uszkodzenie mienia o wartości 1000 USD lub więcej, zgłoszenie raportu policyjnego lub połączenie tych czynników); 131 z 320 wypadków miało miejsce w drodze do pracy z pracy. Dokumentacja została uzyskana dla 82 procent wszystkich awarii. Ryzyko wypadku lub wypadku bliskiego przegapienia było znacznie większe, jeśli stażysta dojeżdżał do pracy po dłuższej zmianie, niż po niezmienionej zmianie. Współczynnik prawdopodobieństwa Mantela-Haenszela wynosił 2,3 (przedział ufności 95%, 1,6 do 3,3) dla wypadków samochodowych (.2 = 21,4, przy df; P <0,001) i 5,9 (przedział ufności 95%, 5,4 do 6,3) dla miss incydenty (.2 = 2419,5, z df; P <0,001) (Tabela 1). Aby rozwiązać ewentualne błędy w raportowaniu, obliczyliśmy te wskaźniki dla 682 stażystów, którzy ukończyli wszystkie 12-miesięczne ankiety, a wyniki były podobne: 44 awarie podczas dojeżdżania z pracy (iloraz szans, 2,5; przedział ufności 95%, 1,4 do 4,7) i 663 incydenty zbliżone do omyłek (iloraz szans, 5,5; przedział ufności 95%, 4,8 do 6,3). Awarie, które wystąpiły po długich zmianach, a także te, które wystąpiły po niewykonanych przesunięciach, były podobne do schematów czasowych zarówno w czasie dnia, jak iw dniu tygodnia (Rysunek dodatku dodatkowego).
Tabela 2. Tabela 2. Wskaźniki szans na zasypianie podczas jazdy lub zatrzymania w ruchu, zgodnie z miesięczną liczbą rozszerzonych zmian roboczych. Każda rozszerzona zmiana, która była zaplanowana na miesiąc, zwiększyła miesięczną stawkę jakiegokolwiek wypadku samochodowego o 9,1 procent (95 procent przedziału ufności, od 3,4 do 14,7 procent) i zwiększyła miesięczną stopę załamania na drodze do pracy z pracy o 16,2 procent (95 procent przedział ufności, 7,8 do 24,7 procent). Iloraz szans na zasypianie podczas jazdy lub zatrzymania w ruchu wzrósł znacząco wraz ze wzrostem liczby wydłużonych zmian w miesiącu (Tabela 2).
Dyskusja
Okazało się, że prawdopodobieństwo, że stażyści będą mieli udokumentowaną awarię pojazdu po dojeździe do pracy po dłuższej zmianie pracy, było ponad dwukrotnie większe niż po niezmienionej zmianie
[podobne: izotek opinie, guzki heberdena, jak leczyć nabłonki płaskie w moczu ]
[patrz też: ciśnienie tętnicze normy, co to jest autyzm, codzienność w niepłodności ]