Opieka zdrowotna w XXI wieku czesc 4

Rząd odgrywa kluczową rolę. Musi ustanowić zasady ruchu drogowego i pomóc w dostosowaniu bodźców, aby działał na nowo przeładowany i nowo żywy rynek. Rząd powinien zapewnić ludziom odpowiednie zasoby i promować rozwój lepszych informacji, aby konsumenci mogli dokonywać świadomych wyborów. Musi także zapewniać solidną siatkę bezpieczeństwa z podstawowymi zabezpieczeniami i dodatkową pomocą dla osób fizycznych, umysłowo lub podatnych na ryzyko. Rząd działający na mocy tego przymierza będzie w razie potrzeby silnie i skutecznie pomagać, ale oczekuje również, że jego obywatele również wykonają swoją część. Godność, szacunek dla ludzi i odpowiedzialność osobista są kluczowe dla uzdrowienia zarówno ludzi, jak i systemów opieki zdrowotnej. Kompleksowe propozycje dotyczące polityki mające na celu przyspieszenie transformacji systemu opieki zdrowotnej będą wymagać fundamentalnych zmian w szerokim zakresie dyscyplin, od prawa podatkowego, przez reformę sądową, aż po prawo ubezpieczeniowe, a skończywszy na programach uprawnień.
Universal Electronic Health Records
System opieki zdrowotnej w XXI wieku wymaga elektronicznej dokumentacji medycznej. Aby zapewnić konsumentom przewodowym informacje, wybory i kontrolę, należy wykorzystać ogromną moc technologii informacyjnej. Elektroniczna dokumentacja medyczna musi zawierać wszystkie niezbędne informacje dotyczące zdrowia, od historii medycznych po informacje rozliczeniowe; musi być dostępny z dowolnego portalu internetowego; musi być w stanie bez problemu korzystać ze wszystkich szpitali, gabinetów lekarskich i klinik; i muszą być chronione przez silne, krajowe przepisy dotyczące prywatności przed niewłaściwym, nieetycznym lub nieautoryzowanym użyciem. Powszechne stosowanie elektronicznych kart zdrowia zmniejszy liczbę błędów, poprawi jakość, wyeliminuje papierkową robotę i poprawi wydajność. Po pełnym wdrożeniu zapisy elektroniczne radykalnie obniżą koszty i poprawią jakość.
Dostawcy powinni być zachęcani, za pomocą zachęt finansowych, do szybkiego wdrażania elektronicznych kart zdrowia. Programy federalne, takie jak Medicare, powinny pomóc w kierowaniu tymi działaniami. Prywatni płatnicy muszą przestrzegać. Początkowo należy skupić się na usługach podstawowej opieki zdrowotnej, a także akademickich ośrodkach zdrowia i dużych systemach szpitalnych, które najlepiej wykorzystują korzyści skali. Podatne populacje pacjentów nie mogą pozostać w tyle w tym wysiłku. W związku z powyższym należy zwrócić szczególną uwagę i dofinansować dostawców środków bezpieczeństwa i inne osoby, które borykają się z konkretnymi przeszkodami finansowymi, takimi jak wyłączni praktycy na obszarach wiejskich.
Ochrona zdrowia dla dzieci i Amerykanów o niskim dochodzie
Pomimo rozszerzenia Medicaid w ciągu ostatniej dekady i realizacji Państwowego Programu Ubezpieczeń Zdrowotnych dla Dzieci (S-CHIP) w 1997 roku, w Stanach Zjednoczonych jest ponad 9 milionów nieubezpieczonych dzieci. Rodziny prawie 7 milionów z tych dzieci mają dochody poniżej 200 procent federalnej granicy ubóstwa. Ponad 16 milionów rodziców i dziadków o dochodach rodzinnych poniżej 200% granicy ubóstwa również nie ma zasięgu19
Rząd musi zapisać wszystkie 5,6 miliona dzieci kwalifikujących się do Medicaid i S-CHIP w ciągu 24 miesięcy dzięki połączeniu uproszczonych procedur rekrutacji, zwiększonych zachęt finansowych dla programów pomocowych i nowej narodowej kampanii rekrutacyjnej Cover the Kids . Powinniśmy również zapewniać zwrotne ulgi podatkowe wszystkim Amerykanom, których dochody są niższe niż 200 procent granicy ubóstwa, począwszy od niskonakładowych, nieubezpieczonych rodziców i dzieci, którzy nie kwalifikują się do Medicaid lub S-CHIP
[więcej w: gonadotropina kosmówkowa, jak leczyć nabłonki płaskie w moczu, hipogonadyzm ]
[patrz też: choroba mortona, choroba somatyczna, choroba wieńcowa objawy ]