Opieka zdrowotna w XXI wieku cd

Dlatego po drugie, musimy uznać za społeczeństwo, że obecne sektory ochrony zdrowia nie są w stanie zaspokoić potrzeb Ameryki XXI wieku bez prawdziwej transformacji w skali tego, co większość innych amerykańskich gałęzi przemysłu utrzymywała w latach 80. i 90., kiedy zmieniały się, by stać się wśród najbardziej konkurencyjnych i odnoszących sukcesy na świecie. Po trzecie, aby wygenerować innowacyjność i kreatywność, których będziemy potrzebować, aby wprowadzić te zmiany, musimy dostosować naszą politykę do zorientowanego na pacjenta, zorientowanego na klienta i przyjaznego dostawcy systemu opieki zdrowotnej. Opieka zdrowotna skoncentrowana na Pacjentach
Celem systemu opieki zdrowotnej XXI wieku musi być pacjent. Taki system zapewni pacjentom dostęp do najbezpieczniejszej i najwyższej jakości opieki, niezależnie od tego, ile zarabiają, gdzie mieszkają, jak są chorzy lub od koloru skóry. Pacjenci muszą być najważniejszym priorytetem i celem transformowanego systemu.
Opieka zdrowotna kierowana przez konsumentów
Nowy system musi również reagować przede wszystkim na indywidualnych klientów, a nie na płatników stron trzecich. Większość opieki zdrowotnej jest obecnie opłacana i kontrolowana przez strony trzecie, takie jak rząd, ubezpieczyciele i pracodawcy. System oparty na kliencie wzmocni pozycję wszystkich ludzi – jeśli tak zdecydują – aby podejmować decyzje, które bezpośrednio wpłyną na najbardziej podstawowy i intymny aspekt ich życia – własne zdrowie. Ta inicjacja daje ludziom większy udział i większą odpowiedzialność za własną opiekę zdrowotną. Opieka zdrowotna nie poprawi się w trwały i znaczący sposób, dopóki konsumenci nie będą nią kierować.
Opieka zdrowotna świadczona przez dostawcę
W przekształconym systemie opieki zdrowotnej musimy przywrócić i promować wartość relacji lekarz-pacjent. Opiekę zdrowotną zapewniają lekarze, pielęgniarki, szpitale i kliniki. To lekarze piszą rocznie ponad 2 miliardy recept, a widzą pacjentów prawie 900 milionów razy.18 Opieka zdrowotna, ściśle współpracująca z pacjentami i konsumentami, będzie odpowiedzialna za lwią część transformacji systemu. Musimy uznać, że podstawą tej nowej wizji są silni dostawcy, którzy konkurują ze sobą i zmieniają sprzęt, aby zapewnić pacjentom najwyższy możliwy poziom opieki. Ten zorientowany na pacjenta, zorientowany na klienta, przyjazny dla dostawcy model będzie zasilany energią i napędzany trzema podstawowymi siłami: informacjami, wyborem i kontrolą.
Zwiększony dostęp do dokładniejszych informacji na temat opieki i cen umożliwi dalszą transformację systemu opieki zdrowotnej. Poinformowani konsumenci muszą mieć możliwość wyboru. Niezależnie od wyboru lekarza, szpitala lub planu zdrowotnego, konsumenci muszą mieć możliwość wyboru tego, co najlepiej odpowiada ich potrzebom. Nie wszyscy muszą być ostrożnymi klientami, ale ci, którzy są, doprowadzą system do wyższej jakości, niższych kosztów i ogólnie wyższej wartości. Konsumenci i pacjenci muszą mieć kontrolę. Wyrafinowani, wzmocnieni konsumenci – podobnie jak Amerykanie w niemal każdym innym aspekcie swojego życia – podejmą najlepsze decyzje, zarówno dla siebie, jak i wspólnie dla gospodarki zdrowotnej i samego społeczeństwa. Dostawcy muszą również mieć wystarczającą kontrolę, aby konkurować, podejmować ryzyko i wprowadzać innowacje, aby zapewnić lepszą jakość i większą skuteczność opieki klinicznej.
Urzeczywistnianie systemu opieki zdrowotnej w XXI wieku
Role obywateli i rządu
Zorganizowanie systemu przede wszystkim wokół potrzeb konsumentów i pacjentów nie oznacza, że ludzie powinni po prostu iść samemu
[podobne: tonsillektomia, polidypsja, hipogonadyzm ]
[więcej w: choroba dekompresyjna, choroba dwubiegunowa objawy, choroba legionistów ]