Opieka zdrowotna w XXI wieku ad 5

Te ulgi podatkowe można wykorzystać do zakupu programów publicznych lub prywatnych. Ponadto osoby o niskich dochodach, które kwalifikują się do programów publicznych, powinny mieć możliwość zapisania się do prywatnego ubezpieczenia, jeśli sobie tego życzą. Aby upewnić się, że każdy wrażliwy Amerykanin, który potrzebuje opieki zdrowotnej, otrzymuje opiekę zdrowotną, Stany Zjednoczone zawsze będą potrzebowały silnej siatki bezpieczeństwa. Zdolność naszych lokalnych ośrodków zdrowia powinna zostać podwojona w ciągu najbliższych 10 lat, a wystarczające środki powinny zostać przeznaczone na utrzymanie sieci tych ośrodków.
Zwiększona odpowiedzialność osobista
Aby wspomóc zmiany w systemie, ludzie powinni być bardziej odpowiedzialni za zapobieganie chorobom i chorobom. Rząd może pomóc poprzez dodatkowe inwestycje w sprawdzone strategie zapobiegania i interwencje w zakresie zdrowia publicznego. Na przykład palenie tytoniu jest główną przyczyną możliwej do uniknięcia śmierci w Stanach Zjednoczonych. Powoduje to ponad 440 000 zgonów i stanowi bezpośrednie koszty medyczne w wysokości 75 miliardów dolarów rocznie. Jeśli Amerykanie mogą powstrzymać złe zachowanie przed jego rozpoczęciem lub zmienić je po jego rozpoczęciu, możemy uratować życie i zaoszczędzić pieniądze.
Co więcej, jedna na pięć osób bez ubezpieczenia zdrowotnego pochodzi z rodziny o dochodach powyżej 50 000 USD. Ponad 2 miliony nieubezpieczonych dzieci mieszka w rodzinach, które osiągają dochody powyżej 40 000 USD. Jeśli takie osoby uzyskają ubezpieczenie zdrowotne, rozmiar i jakość puli ryzyka ubezpieczenia zdrowotnego ulegnie rozszerzeniu, a liczba nieubezpieczonych osób zostanie zmniejszona. Dlatego Amerykanie o wyższych dochodach powinni być zachęcani, poprzez zmiany w polityce podatkowej, do kupowania sobie i ich dzieciom wysokiej jakości polisy ubezpieczeniowej o znacznym odliczeniu.
Niedrogie ubezpieczenie zdrowotne dla wszystkich Amerykanów
Opieka zdrowotna musi być przystępna dla wszystkich Amerykanów. Równocześnie, środki obniżające koszty mogą znacznie przyczynić się do poprawy jakości i wartości opieki zdrowotnej oraz zmniejszenia marnotrawstwa i nieefektywności.
Bezcłowe rachunki oszczędnościowe na zdrowie (HSA), przyjęte w 2003 r. W ramach ustawy o modernizacji Medicare (prawo publiczne nr 108-173), pomogą przyspieszyć przejście na bardziej przyjazny konsumentom rynek opieki zdrowotnej. Szacuje się, że połowa wszystkich pracodawców zaoferuje pracownikom HSA pracowników w ciągu najbliższych dwóch do pięciu lat20,21 HSAs, w połączeniu z przystępnymi polisami ubezpieczeniowymi o wysokiej odliczeniu, dają indywidualnym konsumentom większą kontrolę nad wyborami związanymi z opieką zdrowotną i ciężko zarobionymi dolarów. HSA dają ludziom większy udział w ich własnej opiece zdrowotnej. Konta mogą przenosić się z pracownikami z pracy do miejsca pracy i mogą być przekazywane z roku na rok.22 HSAs powinny zwiększać popyt na większą informację i przejrzystość.
Oprócz zapewnienia ludziom bardziej opłacalnych opcji ubezpieczenia zdrowotnego za pomocą ulg podatkowych i HSA, decydenci muszą ponownie przeanalizować zachęty podatkowe, które ściśle wiążą świadczenia zdrowotne z zatrudnieniem i napędzają inflację kosztów opieki zdrowotnej. System ten, stworzony w czasach, gdy typowy Amerykanin pracował tylko dla jednego pracodawcy w trakcie jego życia, jest przestarzały, regresywny i został powszechnie obwiniany przez ekonomistów za zwiększanie kosztów opieki zdrowotnej.23 Dlatego powinniśmy wprowadzić ograniczenie w zakresie wykluczenie podatkowe pracodawcy i zezwolenie osobom, które nabywają indywidualne ubezpieczenie zdrowotne, na całkowite odliczenie (przed opodatkowaniem) kosztu ubezpieczenia
[patrz też: syndrom dda, gruczoł bartoliniego, velashape warszawa ]
[przypisy: choroba wysokościowa, choroby psów, choroby tarczycy objawy ]